Planering för vecka 8

2010-02-22 @ 18:02:49
Måndag: Kliva upp vid 05:00, sedan åka till kopparberg vid halv 6 tillsammans med mamma för att jobba på hennes jobb, slutar vid 13:15, för vid 13:30 så kommer mormor och hämtar mig, och skjussar mig till tandläkaren, sedan hem och laga mat och vänta på mamma.
Tisdag: Jobba kliva upp vid 05:00, kommer hem runt 16:00.
Onsdag: Samma idag, jobba!
Torsdag: Samma idag, tror jag iallafall eller om jag tar lite lov här, får se hur jag känner på onsdag.
Fredag: Mitt lov börjar! Bara ta det lungt!
Lördag: Pernilla och Emelie kommer hit? Tror jag, kanske egentligen har jag inte en aning :P
Söndag: Ta det lungt och ladda för kulturveckan!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0