Inlägg om vecka 8!

2010-02-28 @ 22:38:04
Nu äntligen, som jag sagt i snart tre dagar att jag ska skriva om veckan, och inte orkat, eller vart för trött eller att jag har kommit på det försent. Nu ska jag iallafall göra det!

MÅNDAG
Jag klev upp klockan 5:00, eller ja mamma väckte mig och vid halv 6 åkte vi till kopparberg för att jobba. Började klockan 6. Sen jobbade jag till 13:15, för 13:45 skulle jag till tandläkaren så mormor hämtade mig på jobbet sedan följde hon med mig till tandläkaren (tack så mycket mormor!) sedan åkte vi hem till oss, för jag och mamma bjöd mormor på mat, sedan blev det lungt på kvällen och gick och la mig runt 22-tiden!

TISDAG
Skulle ha jobbat, mamma väckte mig klockan 5 som vanligt men orkade verkligen inte kliva upp, var så sjukt trött så blev hemma idag, men gjorde lite saker hemma, hämtade ved och lite så. Annars blev det att gå och lägga sig vid 21, så jag skulle vara pigg tills imorgon, om man nu kan vara pigg klockan 5 på morgonen?

ONSDAG
Jobbadem upp igen klockan 5, gick faktiskt lite lättare när jag gick och la mig i bra tid, kom hem vid 4 tiden, sen blev det att sitta vid datorn och kolla på tv, och gå och lägga sig igen vid 21.

TORSDAG
Sista dagen att jobba, det gick bra. Kom hem vid halv 4 tiden, sedan blev det som vanligt att sitta vid datorn. Var sjukt trött på kvällen så var ainte uppe så länge, med tanke på att jag hade klivit upp vid 5 på morgonen ^^

FREDAG
Ledig, pysslade lite här hemma, och vid 12 tiden kom mamma hem och sen runt halv 1 så åkte vi till Ludvika då vi skulle besikta Volvon, sedan blev det lite shopping, besök hos syster och ted och sedan att äta på restaurang. Kom hem vid 18-tiden så då blev det att kolla på tv och sitta vid datorn!

LÖRDAG
Ta det lungt på förmiddagen, skottade snö och lite så. Och runt 19 tiden åkte mamma ner till K&M, och efter ett tag så kom Emelie och Pernilla hit, så då blev det att äta tacos, spela lite wii och snacka. Var en trevlig kväll. (bilder kommer). Haha, men när vi satt i soffan och skulle ta lite kort, så hör vi värsta dunsen och vart skit rädda, men det visade sig att det var snö från taket som hade lossnat, och det var väll en jäkla tur att det inte var någon bil där, men pernilla stog på andra sidan där det inte hade ramlat men är ju snö där också så vi går ut och ska försöka flytta bilen, och ska backa neråt och kör in i snökanten, sen försöker vi putta bilen, men så himmla halt så vi får backa hela vägen ner. Då det inte gick att komma upp i backen då det bara slirade. Men tillslut så ställde vi den längst ner i backen. Haha och vid 00:20 så åkte dem hem, och jag följde med så Pernilla släppte av mig vid Knappens så gick jag ner till K&M där Mamma var, så gick jag med henne hem ^^ Så kom hem vid 02:00 nångång. Riktigt trevlig dag/kväll/natt iallafall!

SÖNDAG
Tagit det lungt, fått damp på min mobil, beställt en ny mobil haha ^^ och vart och grattat L, som fyllde år igår, så vi fick tårta, bullar och kakor. Mycket gott. och nu är klockan 22:37, och jag ska sova, för imorgon är det skola, och kulturvecka (berättar mer om den imorgon)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: rebecca

Gud vad fin designen blev :D



svar: Gud vad skönt o ha lov :) haha! Har det gått bra och jobba då? Jag har dragit på mig en äcklig förkylning i halsen så jag har lite jobbigt och andas just nu :P hehe..

Kramar :)

2010-02-28 @ 23:13:20
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: sara

sv: hehe vabra :D jadå (a) när hade du sportlov? :o hehe

2010-03-01 @ 18:34:25
URL: http://sauramalmborg.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0