Tummen upp, tummen ner

2010-12-07 @ 22:37:41

- Att det snart är jullov.
- Att det är julfest den 16 december och att vi den dagen slutar vid lunch för att hinna göra oss klara inför kvällens festligheter sm börjar klockan 17:00.
- Att jag ska till Göteborg 17-19 december, sova på hotell och så. Ska på Lisebergs julmarknad.
- Nelly.com både för att dem har snygga kläder men framförallt har de snabb leverans!



- Att det är kallt på mitt rum, det drar från fönstret!
- Att det har redan kommit alldeles för mycket snö här i Gamleby
- Att det är mycket nu i skolan sista veckorna, det är redovisningar, prov och lite annat.
- Att en jul utan pappa kommer inte bli en riktigt jul, men som sagt det är bara finna sig i det och göra det bästa av situationen, jag vet att han är med oss!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0