Tandläkaren + skotta snö

2010-12-20 @ 10:48:20
Hej!
jag hade klockan på 7:00 imorse M ringde från tandläkaren vid ca 7:45 och sa att jag kunde få en tid vid 9:20 så jag tog den. Gjorde i ordning mig och gick ut vid 8:50 för att sopa av bilen och sånt, och försöka backa upp, som inte gick så bra, menmen tillslut så kom jag upp och kunde åka in mot Kopparberg. Kom dit typ precis 9:20 så det var ju bra, fick komma in på en gång. Tog väll kanske 20 minuter på tandläkaren sedan var jag klar satte mig i bilen och åkte hemmåt igen. När jag kom hem började jag skotta lite snö, ska gå ut lite senare och fortsätta men först ska jag spela lite Wii!
På återseende, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0