Stökigt?

2010-12-07 @ 21:59:40
Måste bara visa, tog nyss ett par snabba bilder på mitt rum (det kommer bättre när jag har städat) för jag vara bara tvungen att visa hur stökigt jag har det, men förstår inte hur det kan bli så stökigt? Haha, jag tror det är in någon här på dagarna när jag är i skolan ^^

 
 
(klicka för större bilder)


Det var mitt rum det den stökiga varianten ni får se bättre bilder en annan dag, kanske redan imorgon för jag tänkte nämligen städa rummet imorgon innan skolan. Då jag inte börjar förrän vid 13:00 fast det är fika vid 9:50, lunch 12:15 och sedan är det ju våran biljard time imorgon där innan lunch men ska nog hinna städa rummet också annars får jag fortsätta på kvällen efter jag slutat skolan.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Jammi

Skyll inte på mig att det e jag som stökar till ditt rum nu bara ;)

2010-12-07 @ 22:56:00

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0