Nu är jag klar

2010-12-11 @ 16:59:16
Ja jag är färdig för att åka, ska väll gå ut om typ en kvart för att skrapa rutorna på bilen, jag antar att det behövs.. Det är nog det jobbigaste med att ha bil att man måste göra det nu på vintern.
Sedan blir det att åka till affären för att handla lite snacks till ikväll, som coca-cola, chips, ostbågar, dipp och gräddfil, det blir toppen det alltså.

Kom ju på att jag kanske skulle ha satt kameran på laddning så satte i den alldeles nyss, så det blir nog att ta lite kort ikväll som jag kan visa er imorgon.

Måste gå nu, vi hörs ikväll/inatt. Får se jag kanske slänger upp ett tidsinställt inlägg.. Annars uppdaterar jag er när jag har kommit hem igen!

PUSS och ha en trevlig kväll det ska i alla fall jag ha.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0