Mina julklappar 2010

2010-12-27 @ 18:43:46
Jag tänkte i detta inlägg visa vad jag fick i julklapp i år!
är jätte nöjd med alla mina klappar som jag har fått

  
En plåtburk, i låg det 300:- och under det var det massa gott godis
från Lena (syster) & Dick


Gitarrbok
från mamma



Almanacka
från mamma


 
Ficklampa + batterier
från peter



Aftereight
från mamma



Pastaset
från mamma



Cd-spelare till bilen
från mamma



Fotoram
från Anna (syster) & Ted



Pensel? eller va det heter ;)
från Anna (syster) & Ted



Muffinsformar i silikon
från Anna (syster) & Ted




Presentkort, gina tricot
från mormor



Påse, kasse
från mamma


Kruka med en massa godis
från mostrarna


jag är supernöjd med alla mina julklappar
och + att jag har fått julklappar av Sarah och Sofia dock ingen bild på de då dem är kvar i G-by sen ska jag även få julklapp från Jon. Så visar väll antagligen bild på det senare!

Tack för en toppen bra julafton

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0