Godnatt

2010-12-11 @ 00:07:14
jag säger nu godnatt och drar mig mot sängen för att sova. Skulle behöva lyssna på boken, men orkar nog inte det just nu, hmm kanske lyssnar en liten stund, skulle ju behöva det. Så ja det får nog bli så.

Imorgon eller ja det blir ju idag då klockan hade passerat 00:00 så ska jag i alla fall hem till So för lite spel kväll ska bli riktigt roligt ska vara hemma hos henne vid 18:00 ca så blir väll att åka härifrån runt 17:15 för ska in på Ica också innan jag åker vidare mot Västervik. Då det denna gång är jag som ska köpa snacks till kvällen!
Åhh va jag längtar, hihi!
Det blir troligtvis någon bild när jag kommer hem därifrån eller om jag lägger upp det under söndagen det beror lite på, men troligtvis blir det att jag lägger upp den under söndagen. Menmen först hela lördagen att se fram emot, vad händer förutom att åka hem till So?

Jo jag ska städa, plugga, möblera om, plugga lite mera och ta det lungt. Så ser min lördags förmiddag/eftermiddag ut. + att göra i ordning sig för kvällen :)
Puss och godnatt, skriver imorgon när jag vaknar

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0