Godmorgon

2010-12-14 @ 09:51:32
Hej!
Har nyss haft kemi och prov i det, kan ju säga att det gick ju verkligen inte bra! Haha men då har man gjort kursen i kemi A. Dock är jag nog inte godkänd, eller ja jag vet att jag inte är det, det är Kemi B på vårterminen.
Läraren frågade om jag ville läsa kemi B men tackade nej, haha konstigt? men ska nog kanske läsa upp kemi A till våren. Får se hur jag gör med det, men skulle ju vara bra.

Så ja har haft ca mindre än en timmes lektion idag då vi fick gå när vi var klara! Så nu är jag tillbaka på rummet, och väntar på lite mat, som vi får om typ 2 ½ timme..
Jag borde plugga lite, men vem orkar det?

PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0