god kväll

2010-12-05 @ 23:43:39

Hej
jag borde sovit för i alla fall 1,5 timmar sedan, så varför bloggar jag? Jo för när jag ändå har vart uppe för länge så skadar dt inte att vara uppe 5 minuter längre, så därför bjuder jag på ett blogginlägg såhär på söndags kväll/natt. Har även hunnit måla mina naglar röda, hihi kände för att pigga upp i vinter mörkret. Nu är det ju bara för mig att matcha det med kläder på något bra sett, men det fixar vi ska ni se!

Nu börjar klockan närma sig 00:00 jag måste sova nu, fast det klart kommer få ca 8 timmars sömn i natt då jag går upp vid cirkus 8:00 imorgon bitti. Så det är egentligen inte så jätte "farligt" att jag fortfarande är vaken och inte har gått och lagt mig :)

Nu försöka sova, hörs imorgon!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0