En liten lista om år 2010

2010-12-29 @ 16:26:55
Året 2010 börjar ta slut så tänkte göra en liten lista!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det har jag gjort, jag flyttade 30 mil hemmifrån för att börja på en folkhögskola nere i Gamleby.
Jag tog körkort
Jag tog studenten

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga, håller de endå inte.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min pappa gick bort i januari.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Danmark och Tyskland.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 201?
Ja, det finns det och jag hoppas det kommer 2011.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Det finns många datum från 2010 som kommer vara speciella.
Kommer att komma ihåg 11 juni då jag tog studenten, 11 augusti då jag tog körkortet

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag vågade flytta 30 mil hemifrån till en stad jag inte känner någon i, för att börja på en skola som jag inte känner någon på.

9. Största misstaget?
Har nog gjort ett eller annat misstag under år 2010

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara vanliga förkylningar och sånt.

11. Bästa köpet?
Min kamera får jag nog säga, i love it!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, antar jag ;)

13. Gjorde någontig dig riktigt glad?
Ja det finns många i min närhet som gör mig glad, och som har förgylt mitt 2010.

14. vilka låtar kommer du ihåg från 2008?
Många låtar man minns och som har en speciell betydelse.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket ledsnare, detta år har vart det västa året någonsin. Visst jag har haft många fina minnen och gjort roliga saker men ändå är detta ett skitår.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts men mina nära och kära och vännerna.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sitta vid datorn, som jag säger varje år. Ändå sitter jag en massa vid datorn.

18. Hur tillbringar du julen?
Tillsammans med världens bästa familj och underbaraste släkt.

19. Blev du kär i år?
Ja det blev jag!

20. Favoritprogram på TV?
Måste nog säga Ung&bortskämd, ett intressant program och var roligt att det var svt1 och inte tv4 som kommit på ett sådant program.

21. Bästa boken du läste i år?
Måste nog säga SMUTS och ALFAHANNEN av Katarina Wennstam, läst de i skolan. Rekomenderar de.

22. Största musikaliska upptäckten?
Hmm, vet inte.

23. Bästa filmen du såg i år?
Har sett många bra filmer i år så kan inte bara säga en.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ett kamera-stativ.

25. Något du önskade dig men inte fick? 
Kommer inte ihåg vad jag önskade mig.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag gick i skolan, och hade projektfest det vill säga att vi redovisade våra projektarbeten. Jag fick en liten chokladbit av min lärare. När jag kom hem firades dagen tillsammans med familj och släkt. Men vi hade firat mig några dagar tidigare då jag fyllde mitt i veckan.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det verkligen.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Hmm, jadu. Tar på mig det jag tycker är snyggt!

29. Vad fick dig att må bra?
Min familj, min släkt och mina underbara vänner!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Inte en aning.

31. Vem saknade du? 
Pappa!

32. Träffade du några nya vänner?
Ja det har jag gjort! :D

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0