Dagrummet

2010-12-01 @ 17:04:11
Hejsan!
Var nyss och åt i matsalen det bjöds på köttfärscrêps med sallad. Var väll inte det godaste jag har ätit men det gick väll ner. Annars vad har man gjort idag sovmorgon i morse började min första lektion vid 13:00 så vid 11:30 gick jag neråt mot skolan för lite biljardtime tillsammans med S.

Jon skjussade sedan mig och tre andra tjejer ner till fotoskolan eller ja jag och kompis skulle till fotoskolan och de andra två skulle i närheten av brandstation! På fotoskolan fick vi exprementera i fotostudion, riktigt skoj! Slutade vid 15:15 då kom Jon och hämtade mig, gick till rummet kollade runt på internet och sedan var det mat vid 16:30 just nu sitter vi i dagrummet och kollar på skidskytte, snart är det dags för internatmöte också som börjar vid 17:30 i K2.

Efter det vad händer då? det vet jag inte vad jag och Jon ska hitta på, blir väll antagligen någon film som vi kollar på! Men jag skriver mera senare efter mötet. PUSS


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Kalle

Vad innebär köttfärsdreps? :)



Kram Kram :)

2010-12-01 @ 21:29:16
URL: http://KalleGoesWritning.bloggplatsen.se

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0