Dag 28 - Det här saknar jag

2010-12-12 @ 15:55:38
Dag 28 av 30..

Dagens utmaning är att berätta vad jag saknar:
Jag saknar att vara hemma innan jul, för att få julstämmning, fira advent och en massa och sånt dära, mysiga frukostar medans ljusen är tända på söndags morgon. Åh vad jag saknar det..

Jag saknar pappa, väldigt mycket ♥

jag saknar familjen, släkten och vännerna hemma. Men har gått väldigt bra faktiskt, men visst jag saknar dem alla. Men det är bara att hålla ut och träffa de när man är hemma så mycket man kan. Jag trodde det skulle vara svårare att flytta till en helt nytt ställe inte känna en enda och allt det dära, men efter någon vecka så är det jätte kul faktiskt och man kommer in i det hela.

Jag saknar Lindeskolan, egentligen. Visst jag trivs toppen bra på Gamleby folkhögskola, men endå jag saknar tiden på Lindeskolan, både eleverna och lärarna.

jag saknar sommaren, då man bara kunde gå ut inte behöva ta på sig 28 lager med kläder +  halsduk, vantar och allting. jag vill ha sommar.

Självklart saknar jag min älskling Jon också, men nu är han här hos mig några dagar, det gillar vi ♥

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0