Göteborg - Dag 1

2010-12-17 @ 21:00:00

Hej!
Jag tänkte berätta om Göteborgs resan nu, den började i Gamleby med skola på förmiddagen sedan vid typ 12? tiden slutade jag gick tillbaka till rummet där Jon var och började packa det sista, och bära ut allt i bilen, och vidare mot Göteborg. Vi stannade i Jönköping vid A6 för att käka på Donken och tanka. jag körde dit och sista biten alltså från Jönköping till Göteborg fick Jon köra.
Bilresan gick bra trots det hala väglaget, men till hotellet kom vi och mamma och Peter satt i receptionen och väntade på oss, jag checkade in sedan upp på rummet och lämna väskorna och mamma öppnade två packet som jag hade köpt, då hon fyllde år. Sedan vart det att ta en varsin cider jag och mamma och Peter och Jon tog varsin öl.. Ta det lungt ett tag sedan ner till baren och ta varsin drink sedan äta på hotellets restaurang, efter maten blev det baren en stund till innan vi gick och la oss.

Bilder från dagen:

Min drink, en P2, mums är den


Baren

  
 
Restaurangen + min mat förrätt/varmrätt

 
Hotellet

Trackback
RSS 2.0