Ny kategori

2010-08-30 @ 17:15:10
Hmm, jag har nu bestämmt mig för att starta en ny kategori som heter Gamleby folkhögskola 10/11 där alla inlägg som jag skriver härifrån kommer att hamna kan vara roligt senare att gå tillbaka och kolla vad jag skrev, hur jag upplevde det och vad som hände.

Och det blir ju lättare om alla inlägg är samlade på en plats så man inte behöver leta runt! så ja hädanefter kommer alltså alla inlägg att hamna under kategorin "Gamleby folkhögskola 10/11" fast ja som dagens outfit och sånt har ju redan sin egna kategori och när jag är hemma i ställdalen så kommer det komma under kategorin "vardags prat" som det brukar göra!
haha får hoppas inte allt blev för snurrigt och virrigt nu, men ska nog bli bra tillslut!
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Mikaela

Jaa verkligen :D

2010-08-30 @ 17:45:18
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0