Lång dag!

2010-08-28 @ 12:21:05

Hej
just nu är klockan 12, precis faktiskt! Men iallafall jag har redan hunnit ätit frukost, dammsugit i allrummet + plockat in disk i diskmaskinen (låt det inte bli till någon vana!!) dammsugit i mitt rum och i hallen utanför och även hunnit damma i mitt rum! Det är bra gjort!

Så vad gör man nu?
Hmm jag tänkte fortsätta städa på rummet, sen jadu? Åka till affären känns ju lite tidigt så det får jag vänta med någon timme! men skulle kunna läsa lite i min bok, som ska vara utläst om typ 2 veckor? Nu hur jag ska hinna det, så varför inte göra två flugor i en smäll? Det vill säga att jag läser boken för att jag inte har nått annat för mig + att det är även en läxa, så blir lite att jag förenar nytta med nöje? Kanske?

Jusstja, städa var det! Hörs senare!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0