I´am back!

2010-08-05 @ 21:51:32
Hejsan! Igår kväll drog jag till Örebro och hem till A där vi kollade på filmen V for Vendette. Riktigt bra film faktiskt, och uttycket "Remember, remember the 5th of November" om ni inte har sett den filmen så tycker jag att ni ska kolla på den! Men ja som sagt, sov ju även kvar det, så jag tog 11:46 tåget hem idag från Örebro och var alltså hemma vid ca 13-tiden!

Vid 15 så gick jag och mötte en kompis som bor en liten bit bort sedan så gick vi på en promenad det slutade med att vi var ute och gick i 2 timmar, tiden går fort när man har roligt! Det lär vi göra om :)

Annars ganska så lugn dag ^^,
Nu tänker jag skriva mer om semestert, så kika in imorgon eller senare ikväll för att kolla del 2!

PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0