Godmorgon

2010-08-29 @ 11:18:40
Godmorgon läsare!
haha, vad händer jo jag vaknade runt 10-tiden så då läste jag lite grann, men ja nu sitter jag här! Idag blir det att åka in till Västervik och köra lite.. Ni förstår jag övar mig att köra det är alltid bra, och samtidigt så äter jag på donken inne i Västervik! haha får man äta både pizza och donken på samma helg? haha det är illa menmen, ibland får man, men nästa helg blir det att laga mat själv här på internatet. men det tar vi nästa helg i dag blir det iallafall att äta på donken! Och bara för att fläska riktigt så tar jag antingen en marängswiss eller en paj till efterrätt! haha det gör jag rätt i tycker jag (Y)

Men som sagt så är det söndag idag, det innebär att det är skola imorogn och det vill säga en ny vecka väntar i skolan! Måste även berätta att det är inte bara att jag åker och äter utan måste försöka ta dem dära bilderna som vi fick en läxa på i digital foto, lektionen som vi har på onsdagar! men om jag inte gör det idag, så får jag åka iväg på måndag eller tisdag!

Jag tänkte slänga in dagens lista i nästa inlägg, var ju ett bra tag sedan jag gjorde det!
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0