Första riktiga skoldagen!

2010-08-23 @ 15:46:06

Hej, ja precis idag har jag haft min första riktiga skoldag här på Gamleby folkhögskola!

Har då haft Matte B på morgonen mellan 8:50-11:10 sedan från 11:15-12:15 hade vi media lunch en timme sedan fortsatte vi med media mellan 13:00-14:00, så ja jag slutade vid 14, då var jag in till administrationen (eller va det heter) för att jag hade fått fel räkning. Så hon tackade för att jag hade kommit in, sen skulle hon göra en ny.

Så ja får kanske vänta någon dag på den! Menmen..
KOmmer in med ett senare inlägg ikväll för nu skulle jag behöva plocka upp sakerna som jag hade med mig hem, så ja det får bli projektet nu, om 45 minuter är det kvällsmat! Tror det var vårrullar (Y) Och det ryktas (det stod) att det till efterätt på torsdag skulle vara chokladpudding med grädde, hur gott är inte det? :D MUMS, så nu längtar jag tills torsdag!

Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0