En lista såhär på kvällen..

2010-08-09 @ 00:50:52

SENASTE
Dryck:
Hmm, var nog Coca-cola.
Telefonsamtalet: Kommer jag ej ihåg, eller jo det var nog till Mamma.
SMS: Rickard.
Sång du lyssnade på: Anna Bergendahl - This is my life.
Gången du grät: Några dagar sen.

HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon två gånger:
Hmm ja.
Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet.
Varit kär?: Ja det har jag.
Förlorat någon speciell person: Ja, usch det har jag verkligen gjort <3 
Varit deprimerad:
Klart man har vart deprimerad någongång, men inte blir bättre efter ett tag.
Varit så trött att du somnat sittandes: Hmm, ja jag tror faktiskt det.

DINA TRE FAVORITFÄRGER
färg 1:
Svart
färg 2: Lila
färg 3: Röd

I ÅR HAR DU
Lärt känna en ny vän:
Japp det har jag gjort.
Fått ditt hjärta krossat: Hmm, nej inte vad jag vet.
Skrattat så att du har börjat gråta: Haha, ja det har jag.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Hmm, nej.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Japp!!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej, eller har jag det?
Kysst en kompis: Nej.

BLANDAT
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat:
Nästan alla!
Hur många barn vill du ha: 2 kanske?
Har du några husdjur: Nej det har jag inte.
Vill du ändra ditt namn: Nej det vill jag inte.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag hade redovisning i projektarbetet i skolan, fick en chokladbit av min lärare, sedan åkte jag hem och firade tillsammans med min släkt. 
Vilken tid vaknade du idag:
Klockan är 00:37 det vill säga jag har inte gått och lagt mig ännu och därför inte hunnit vakna än ^^
Vad gjorde du igår runt midnatt: Jag läste.
Någonting som du längtar till: Onsdag ^^
Senaste gången du träffade din pappa: Min pappa träffade jag på morgonen den 8 januari för ca 7 månader sen. Då han gick bort den dagen! Pappa jag saknar dig ♥ 
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv:
Att jag får min pappa tillbaka.
Vad lyssnar du på just nu: Datorns surr och knappandet från tangenterna när jag skriver ^^
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja tänk för det har jag.
Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting just nu.
Vad är ditt namn: Emma heter jag.
Singel/upptagen: Jag är singel.
Stjärntecken: Oxe.
Kille eller tjej: I´am a girl.
Grundskola: Ställbergsskola årskurs 1-3 / Ställdalensskola årskurs 4-6 (haha om jag inte minns fel)
Gymnasie: Lindeskolan, Barn- och fritidsprogrammet. Tog studenten i våras.
Högskola: Inte gått på någon.
Hårfärg: Brunt.
Långt eller kort: Varken långt eller kort, så mellan!
Längd: Hmm, tror jag är runt 168?
Vad gillar du gällande dig själv: Hmm, att jag ofta är glad?
Piercings: Ingen.
Tatueringar: Ingen.
Höger eller vänster: Höger.

DIN FÖRSTA
Operation:
Aldrig.
Piercing: Har ingen.
Tatuering: Har ingen.
Bästa vän: Sandra.
Sporten du spelade: Fotboll ^^ 
Husdjur:
Fiskar.
Vaccination du minns: Hmm inte en aning.
Konsert: Aldrig vart på någon.
Förälskelse: ;)
Alkohol du drack: Det kommer jag inte ihåg.

JUST NU
Äter du:
Inget.
Dricker du: Inget.
Är du på väg att: Sova. 
Lyssnar du på:
Inget, förrutom datorns surr och ljudet från tangenterna när jag skriver.
Väntar du på: Nja egetnligen inte så mycket.

DIN FRAMTID
Vill du ha barn:
Ja det vill jag.
Vill du gifta dig: Ja det tror jag nog att jag vill-
Karriär i åtanke: Inte den blekaste aning.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon:
Båda, men om man måste välja så får jag nog säga ögon-
Kramar eller pussar: Pussar.
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Romantiskt.
Snygg mage eller snygga armar: Båda? ;)
Tatueringar eller piercingar: Inget måste..
Känslig eller inte: Känslig.
Ragg eller förhållande: Förhållande.
Bråkstake eller tveksam: Hmm inget?

HAR DU NÅGONSIN
Kysst en främling:
Nej det har jag inte gjort.
Tappat glasögon eller linser: Nej det har jag inte för har varken glasögon eller linser.
Haft sex på första dejten: Nej.
Krossat någons hjärta: Jag hoppas inte det.
Har du blivit arresterad: Nej.
Dissat någon: Om det räknas att dissa någon på telefon det vill säga inte svara när dem ringer? Så har det väll hänt någongång.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Nej.

TROR DU PÅ
Dig själv:
Jag försöker.
Mirakel: Hmm, nja.
Kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag!
Himlen: Va?
Tomten: Nej ^^
Att kyssas på första dejten: Hmm ja. 
Änglar:
Ja.

SVARA ÄRLIGT
Haft mer än en pojkvän på samma gång:
Nej det har jag inte!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, om man vill så kan man!
Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj och mina vänner.
Vad vet inte så många om dig?: Om jag skriver det här så vet ju fler det, så säger pass på den frågan ^^


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0