Dagens lista - Söndag

2010-08-29 @ 11:27:22
Dagens låt: Hmm det vet jag inte! Men när jag åker in till Västervik senare så blir det rixfm.
Dagens dusch: Ikväll när jag kommer hem från Västervik.
Dagens frisyr: Uppsatt, för jag orkar inte göra nått annat.
Dagens smink: Ingenting.
Dagens kläder: Just nu pyjamas men ska när jag har skrivit klart denna lista och publicerat den dra på mig typ leggings och någonting.
Dagens händelse: Att jag ska köra i Västervik, helt själv.
Dagens planer: Västervik och käka på Donken.
Dagens vill ha: 17-19 september för då får jag åka hem!
Dagens saknad: Pappa ♥
Dagens tråkigaste: Hmm kommer inte på någonting.
Dagens måste: Läsa i min bok och skulle egentligen också behöva fota dem dära bilderna.
Dagens dricka: Ingenting än.
Dagens köp: Hmm ingenting än, men senare blire väll mat.
Dagens mat: Inte ätit något ännu men ja jag tänkte äta på Donken idag senare.
Dagens mående: Det är bra med mig.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0