Äventyr

2010-08-29 @ 18:45:26
Hej!
jag har vart ute på äventyr, det vill säga jag har försökt hitta Donken i Västervik!
vilket söndags nöje (Y)

och visst ja tillslut så hittade jag på det, men var ju inte lätt. Sedan parkering ska vi ju inte tala om, hmm. Men hittade en stor parkering en bit bort så ställde bilen där och gick sedan till Donken och det gick ju lika bra det, och motion fick jag ju också. Men ja jag har alltså vart och snurrat överallt och ingenstans i Västervik, tänkte åka ut till en camping också, men orkade inte åkte halvvägs tills jag kom till en rondell och där tog jag hela vavet och åkte tillbaka igen! Men ja det var en trevlig åktur faktiskt, och mat fick jag ju också!

Tog även lite bilder vid parkeringen samt på en regnbåge när jag stannade utmed en liten väg för var bara tvungen att ta kort!

 
vid parkeringen

 
stanna intill kanten

Nu börjar klockan närma sig 19:00 så jag ska faktiskt gå in och duscha nu, hade jag tänkt!
Sen får vi se vad som händer.
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0