18 augusti

2010-08-18 @ 22:39:57
Tjena!
Allt bra med er? Med mig är det helt okej med, eller ja mycket bättre än vad det var igår iallafall.

Skoldagen var väll sådär vi får så sjukt mycket information så det är inte sant, man orkar lyssna typ 10 minuter! Om helt onödiga grejer också? Menmen, fördriva lite tid antar jag? ;) Men var iallafall in och fixade underskrift på ett papper + en kopia på kontraktet, duktig jag är!

Hade även svenska diagnos del 1 och 2 idag, imorogn fortsätter vi med dem andra delarna! På kvällen eller ja vid kvällsmaten som är vid 16:30-17:10 var det några som skulle ut och paddla och undrade om jag och en till tjej ville med! Så ja vid halv 6 begav vi oss ner mot kanoterna och drog ut dem i ån och paddlade, var tillbaka igen vid skolan vid 19, så då bestämde vi oss för att vi skulle gå tipspromenaden vid halv 8! (det är nämligen lärare som är kvar på kvällarna de första veckorna som fixar lite roliga saker) riktigt trevligt var det! Så både paddling och tipspomenad på samma dag, + att jag även tog en liten promenad själv idag men mötte en tjej, en av dem tjejerna som jag delar med när jag var påväg tillbaka, så vi tog också en liten runda :)

Så ja fullfart idag!
Imorgon är det vandring i Gamleby som gäller + att det blir att grilla utomhus till lunch. Så ja vi hoppas på fint väder!

Nu måste jag sova så man orkar upp imorgon! PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0