15 dagar!

2010-08-31 @ 18:12:28
YEAH
om 15 dagar så åker jag hem, ska fråga imorgon (eller på torsdag) om en ledighetsansökan så jag kan vara ledig 16 och 17 september! Så då åker jag hem den 15, alltså på onsdagen! Nämligen så att jag har en tandläkartid på torsdag morgon, så ja lika bra att ta den! Annars skulle vi ändra den så jag hade fått på höstlovet, men det är så långt fram, så därför gör jag såhär istället! Sedan är det skönt att vara hemma också lite :) och inte bara mellan fredag kväll och söndag efter middag, nu blir det ju faktiskt hela 4 nätter hemma.

Helgen efter åker jag också hem, men då blir det mellan fredag-söndag för då är det kopparbergsmarken, jag menar jag som älskar den så (eller inte) men ändå det är tradition så man får inte missa den, sedan måste man ju köpa marknadsgodis och strumpor..
så nu får dessa 15 dagar gå fort, tack
men helt ärligt så går dagarna här ganska så fort ändå, så ja det är ju bra.
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0