Tisdag

2010-04-20 @ 19:36:26
Hej!
Denna dag blev ju inte som jag trodde..eller lite men ja!

Dagen började som vanligt med att åka buss till skolan, gick upp till F5 med J, läraren kom och släppte in oss. Sen startade vi med mentorstid fick lite information om blandannat karnevalen. Efter det var det hälsopedda, där vi pratade lite och fick lite fika, eller förtärning som det så fint heter ^^ Efter det vandrade vi ner på stan för att vi skulle kolla på en utställning i bibloioteket! Efter det så gick vi tillbaka till skolan för att börja pedagogiskt ledarskap började tidigare så vi kunde sluta tidigare! Det var tre grupper idag som redovisade, och jag var en av dem jag och N. Så först gjorde ett par, sedan gjorde vi sedan var det ett par efter oss.. Ja och vad ska man säga om det vi skulle ju hålla två stycker värderingsövningar för klassen! Vi hade skolan som tema. Och jag tyckte faktiskt att det gick bra! :D Skönt att ha det gjort vi skulle egentligen ha gjort det på torsdag, men jag & N bytte dag! :D

Efter det så var det lunch sen skulle vi ha haft socialt behandlingsarbete, där vi skulle ha redovisat! Men det blev inte så för vi skulle tydligen gå och lyssna på någon munk, som vi och lärarna sa att det var frivilligt, men tydligen så var det obligatoriskt. Så blev att vara där mellan 12:30- ca 13:50. Efter det gick vi till H för att få en uppgift sen ruch ner till tåget som vi precis hann med! :D Han väntade till och med lite så vi skulle hinna med, snällt av honom! :D Sen gick jag hem från station! Och nu sitter jag här och ska nu gå ner och göra creps med nötter, något vi fick smaka på Ica, häromdan! :D

Förresten MUGF var på besök i skolan stod utanför matsalen, haha..
Vi gick förbi sedan börjae han prata, sen frågade han va vi hette så vi sa väll våra namn och han kom ut i samma ordning sen. Sen gick vi in och käkade. haha sen när han ser att vi är på väg ut igen så haffar han oss, och ba jaha pernilla, emma och emelie. Sen blev det disskusion om MUF han ville att vi skulle bli med och att vi skulle komma på träffen på torsdag. och massa! Sen gick vi men kom på att vi skulle ju tillbaka till aulan då föreläsningen var där.  Så vi gick tillbaka satte oss längst upp och dem stog längre ner, tror ni inte två av dem kommer upp igen ^^ haha och pratar med oss. haha lite skoj faktiskt ^^


en bild från idag, plockade en tussilago på väg hem från tåget!


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Heeej sötnos! :D hihi tack det hade jag :D

hur mår du idag? :D Pusspuss!

2010-04-21 @ 10:20:09
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad sa ni om karnevalen?

2010-04-21 @ 17:34:54
URL: http://johaannae.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0