Pust..

2010-04-02 @ 14:54:20

..vad jobbigt det är att städa, damma och dammsuga! Men nu är jag faktiskt klar.
Så nu ska jag gå ner och sätta på lite kaffe, så jag och mamma kan fika lite, efter det kanske det blir en sväng ut och övningsköra, om vi inte skjuter upp det tills på Måndag, får se. För klockan är ju ändå snart 15 för vi har städat typ hela dagen! Duktigt av oss, så blir nog uppskutet! Men nej ner och sätta på kaffe, vi hörs senare. Puss



Ungefär så här har det sett ut, haha eller?


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: matilda

Kan avslöja redan nu att du kommer bli en av finalisterna, lägger ut länkarna ikväll så folk kan börja rösta! Kram =)

2010-04-02 @ 15:52:04
URL: http://mases.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0