Planering inför vecka 17

2010-04-25 @ 22:36:14
Måndag: Som vanligt har jag bara en lektion, så jag åker som vanligt in med 11-tåget, och som vanligt har jag en lektion som börjar 13:15, så alltså allt är helt som det brukar vara på en måndag! Vet dock inte när jag kommer hem om jag åker med 3-tåget eller om jag åker med 16-bussen. Det återstår och se. När jag kommer hem iallafall så ska jag testa löshår ^^ vem vet kanske att det kommer någon bild?
Tisdag: Lång dag i skolan, jag har lektioner hela dagen. Så jag slutar 16:00 så för första gången på jätte länge så blir det nog att jag åker med 16-bussen hem ^^ Men men, ännu kan allt hända..
Onsdag: Skolan, har natur&frilufs liv och efter det psykosocialt arbete. Slutar efter det alltså så slutar jag 14:30 och åker med 15:03 tåget hem, mamma hämtar mig vid station i Kopparberg. Bara en vecka kvar idag tills jag fyller år!
Torsdag: har tre lektioner (eller kankse bara två?) undrar om man får jobba hemma på historian? Eller jag kom på att det spelar inge roll för lär iallafall vänta på mamma och mormor, för våra pass har nog hunnit komma tills idag! Alltså så blir det nog att jag åker bil hem idag, och vet inte alls när jag kommer hem!
Fredag: Åhh va skönt med fredag, jag har svenska, religion historia och hälsopedda. Undrar om vi skulle få en uppgift på hälsopeddan och sen frågar man om man får jobba hemma på historian så slutar jag runt halv 12! och skulle då kunna åka med 12:17 tåget hem, men ja vi får se hur det blir med den saken, man ska inte ta ut något i förskott.. På kvällen blir det iallafall majbrasa i ställdalen, och efter det så blir det att gå hem till K&M..
Lördag: Ta det lungt, Ska be mamma att sy min paljettväst!
Söndag: Ta det lungt!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: tessan

hihi jaaa =D Vad ska du hitta på ikäll?

2010-04-26 @ 19:56:59
URL: http://fredricsflicka.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0