Planering inför vecka 16

2010-04-18 @ 23:05:10
Måndag: Skola som vanligt, har sovmorgon så jag åker med 11-tåget, och är i linde runt halv 12-tiden! Min lektion börjar 13:15, men jag tror att det blir att jobba fram tills dess med en uppgift som vi har på den lektionen! Sen måste jag fråga vad jag fick på mitt prov som vi gjorde för typ 3-4 veckor sedan.. Slutar 16:00 men brukar få sluta tidigare, så får väll se när jag kommer hem!
Tisdag: Skola hela dagen, kommer hata denna dagen. Då jag har två redovisningar, en i pedagogiskt ledarskap där jag och en till ska göra värderingsövningar med klassen två stycken :(, Sen på eftermiddagen så är det typ disskusion där jag är mot längre straff/dödsstraff, tror jag det var om jag inte minns fel, så vem kommer sitta helt tyst? Jo jag! Slutar sista lektionen får vi förhoppningsvis tillbaka religions provet om Hinduismen som vi gjorde i fredags (16 april) får hoppas jag får G!
Onsdag: Redovisning idag också tror jag, i Natur och frilufsliv. har även psykosocialtarbete idag, slutar 14:30, så jag åker med 15:00 tåget hem!
Torsdag: Socialt behandlingsarbete på morgonen, pedagogiskt ledarskap efter, där ska vi fortsätta redovisa värderingsövningarna, sista har vi historia.. Jag slutar även idag 14:30, så blir att jag åker med 15:00 tåget hem!. Mamma hämtar mig i Kopparberg.
Fredag: Äntligen fredag, nästan iallafall! Eller jo klart det är skänt med fredag, men denna dag komer inte bli rolig! Det är nämligen dags för det första NP i Svenska B, vi börjar med skrivningen där vi ska sitta och skriva i 5 timmar, eller ja om man blir färdig tidigare får man så klart gå men man har 5 timmar på sig. Och ska föröska sitta hela, för vill verkligen få ett bra betyg i Svenska B, då jag faktiskt fick MVG i svenska A, menmen vi får se hur det går, så alltså från 8:40-13:40 ska jag sitta i C6 vid en dator och skriva, riktigt skönt att vi får sitta vid datorer!
Lördag: Ta det lungt!
Söndag: Ta det lungt!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0