Luleå 2010

2010-04-08 @ 14:31:29

Hej
en ny kategori kommer nu komma upp i bloggen, "Luleå 2010" då jag och några andra imorgon tar flyget upp till Luleå och stannar till måndag (kommer hem på måndag) så tänkte jag att alla inlägg som jag skriver där uppifrån och resan dit/hem ska jag samla i en kategori. För ja vi kommer ha med oss internet + dator så klart! Och kamera har jag ju också med mig, så det blir uppdate med både bilder och text hela helgen!

Så jag hoppas Du följer med på denna resa. Som sagt vi åker imorgon halv 7 från Ställdalen. Det kommer komma lite uppdate i bilen på väg mot arlanda

Men nu måste faktiskt jag packa!
Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: taaack hihi :DD

vad görs? =) PUSSPUSS

2010-04-08 @ 17:48:01
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ellerhur! gillar den mönstrade, rosa är inte direkt min färg ;) hehe

2010-04-08 @ 18:50:01
URL: http://naaaathaaaliie.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0