Fullt upp!

2010-04-16 @ 18:40:04
Hejsan, denna vecka har verkligen inte vart roligt!
Har haft så mycket läxor därför jag itne har uppdaterat på typ hela veckan, men kan ju berätta lite om min vecka nu, när jag faktiskt har tid!

Tisdag: Skolan, lektioner på morgonen som vanligt. Åkte hem på lunchen med 12-tåget när jag kom hem blev det att plugga, och forstatte med det typ hela kvällen! Gjorde faktiskt klart både processrapporten och en uppgift vi hade i psykosocialtarbete.
Onsdag: Sovmorgon så åkte med 11-tåget till skolan, lämnade in processrapporten till våran handledare, åt på 37:an sedan hade jag en lektion och lämnade in en till uppgift. Slutade vid halv 3 så åkte med 3 tåget till Kopparberg där mamma hämtade mig! Pluggade när jag kom hem!
Torsdag: Gick igenom en uppgift som typ ingen fattade, gjorde den. hade pedagogiskt ledarskap då jag är med N vi ska göra värderingsövningar i klassen så vi blev klara med det! Sedan sista lektionen hade vi historia slutade vid halv 3 så åkte med 3-tåget hem. Hemma blev det att plugga, göra klart en uppgift +träna på religionsprovet
Fredag (idag): Svenska i morse, fick bland annat veta vart vi ska vara nästa fredag, jag ska vara i C6. Sedan prov i religion, jag hoppas verkligen att det gick bra! Lunch sedan historia och sista hälsopedagogik där vi hade redovisning slutade 14:50 så blev att gå väääldigt fort ner till station för att hinna med 3-tåget och det hann vi med också fick ju til och med stå och vänta i ett par minuter!

Det var min vecka det, kan säga att den har bestått mycket av plugg.. Har gjort klart 3 uppgifter + haft ett prov!
Men nu ska jag gå ner och hjälpa mamma med maten, det blir tacos! PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0