Dagens lista - Måndag

2010-04-05 @ 12:39:55

Dagens låt: Massa olika från spotify!
Dagens dusch: Ikväll innnan jag ska sova.
Dagens frisyr: Uppsatt.
Dagens smink: Ingenting.
Dagens kläder: Mjukiskläder.
Dagens händelse: Övningsköra?
Dagens planer: Ta det lungt, och sedan kanske övningsköra.
Dagens vill ha: Torsdag för då är jag ledig igen ^^ Då jag imorgon och onsdag ska jag jobba.
Dagens saknad: Pappa ♥
Dagens tråkigaste: Att jag har ont i nacken idag också.
Dagens måste: Gå ch lägga mig i tid ikväll då jag ska upp vid 5-tiden imorgon!
Dagens dricka: Juice i morse och sen blir det mjölk till maten.
Dagens köp: Ingenting.
Dagens mat: Vi ska äta lax, potatis och kall sås.
Dagens mående: Det är bra, bara att jag har ont i nacken..


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0