Luleå - Flygresan (dag1)

2010-04-09 @ 23:55:00
* Varning för långt inlägg *

Vi började ju imorse med att gå upp vid ca 5 imorse sedan bar det iväg till Arlanda (skrev ju några inlägg i bilen!) när vi kom till långtidsparkeringen så parkerade vi bilarna och sedan tog vi så dära flyg taxi eller vad det heter till Arlanda Airport där vi checkade in väskorna

 

efter incheckning av bagage så gick vi till Mc-Donalds för att äta något lätt, men vi var tvugna att vänta i ca 10 minuter då de serverade frukost fram till 10:00 och vi var där 9:50 men gick ju ganska fort, sedan beställde vi lite mat


Efter maten väntade vi ca 20 minuter tills vi fick gå på planet som senast var incheckning 11:05, planet lyfte 11:25, så blev lite väntande på planet så passade på att ta lite bilder...



vi rullade iväg bort mot startbanan (eller va heter det?) och herregud vilken fart de fick upp där. Sedan lyfte vi.



nu får ni stå ut med med lite flygvinge bilder, dock får det bara bli en (så länge) i detta inlägg men var berädda att ni kommer då se massa av dem i fortsättninge ;)

 


Blev även lite fika på planet, ungefär det man hann med då det bara tog ca 1 timme upp. Så jag nästan precis så man hann svälja innan man gick ner för landning!

Klev av planet och in på Kallax Airport där S&C mötte upp oss, vart sedan att vi väntade på väskorna, och tänka sig alla fick sina väskor! Efter det så åkte vi till stan pakerade gick en liten sväng och tog oss en smörgås på Dagobert!

Men mer om det imorgon! Nu har jag iallafall berättat lite om morgonen, vad vi har gjort och sådär så nu har jag berättat fram till ca 12. Men jag fortsätter imorgon (då på ett nytt inlägg, så inläggen inte blir så långa) Då ska jag visa aktiviteten vi gjorde, lite mat bilder och självklart hotellet! Men det imorgon nu ska jag sova!
Imorgon blir det hotell frukost, jag längtar ska bli himmla gott! :D
Puss
Trackback
RSS 2.0