27 april.

2010-04-27 @ 19:31:37
Hej
ja som ni såg imorse så klev jag upp i tid, det vill säga klockan 6:00 klev jag upp från sängen! Inte dåligt Emma, inte dåligt! (guldstjärna till mig ^^) varför klev jag då upp så tidigt idag? Jo för jag har fått låna E löshår, så imorse satte jag i det, därför gick jag upp tidigt. Så är väll tänkt att det ska bli samma sak imorgon och då ska jag även försöka klämma in lite frukost där på morgonen!

Men vad har annars hänt idag, jo skolan precis hela dagen. Började imorse med Qi gong i F7 i cirkus 1 timme, efter det pedagogiskt ledarskap, nu har alla redovisat sina värderingsövningar.. Eller ja innan vi hade den lektionen så var det ett tag kvar tills vi skulle börja, haha så då var vi ute på taket, vi klättrade ut genom fönstret haha ^^ Lite busig får man vara, men kan ju säga att det var ritkgit skönt där ute med solen i ansiktet och utsikt över sjön. Var riktigt fint. Slutade den lektionen och hade lunch åt i matsalen där det var Wraps, sedan till F7 igen för att ha Socialtbehandlingsarbete, helt okej. Eller ja hon gick efter ett tag och vi gjorde någon uppgift! Sista lektionen var religion, jobbade med en uppgift!

Åkte sedan med 16-bussen hem så var hemma vid 17 så ja nu är klockan 19:30 så ja det är snart dags att gå och lägga sig! Åh va jag älskar att komma hem sent, men imorgon blir det 15:00 tåget hem! :D
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0