21:47

2010-04-28 @ 22:08:33
Halloj!
jag är just nu glad, för att nu kan man blogga genom att skicka ett sms. Är inte det bra så säg? Så nu är det inte alltså bara mms utan även sms. Så imorgon blir det uppdate hela dagen, så vi gör en liten "prova på dag" får vi se om allt kommer fram som det ska och att allt funkar! Så imorgon kan ni vara beredda på massa inlägg.
Jag kommer även komma hem sent imorgon då mamma och mormor kommer till Linde vid 16 sen ska vi hämta passen, äta, lite affärer och lite sånt. Så får se när jag kommer hem, men som sagt uppdate blir det ändå, dock lite tråkiga inlägg då det inte går att lägga in bilder (om jag inte kommer underfund med hur man gör)

Men iallafall, skola imorgon alltså!
ha en bra torsdag, puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0