10-04-17

2010-04-17 @ 16:46:49
Hallo, på er denna lördags eftermiddag!
Vad händer hos er?

jag sitter och laddar upp bilder på bdb, från Luleå. Haha ja bara en vecka i eftertid men det finns ju ett ordspråk som lyder "bättre sent än aldrig" och det är ju sant.

Men ja som sagt Lördag idag, och vad händer? Nja inte så mycket faktiskt.. Tar det lite lungt, och vet inte vad jag ska skriva heller så jag tror nog jag slutar här, återkommer senare med ett litet inlägg! PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: helena

hej emma jaa jag väntar på lite bilder.....

här har vi varit ute och krattat och grejjat i blomrabatterna idag, nu är det godis och lördagsmys. ha det bra kram helena

2010-04-17 @ 20:23:05

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0