Örebro resa

2009-09-06 @ 22:31:23
Hejsan kom på att jag skulle ju berätta om Örebro resan igår, så nu kommer det!

Jag gick upp vid typ halv 8 tiden gjorde i ordning mig och så, pappa skjussade mig till tåget här i ställdalen som skulle gå 8:55, så klev på det betalade, 80 spänn till örebro! Menmen Jonna klev på i Kopparberg sen åkte viv idare haha och när vi var i storå, satt det ne kille bakom oss som typ slängde sig över våra säten och frågade:
Killen: "vi har inte åkt förvbi örebro än va?"
vi: nej det har vi inte.
Sen en liten kort sekund därefter:
Killen: nej det är ju långt kvar va?
Vi: jaa.
Haha, sjukt kul, Snacka om att han fick lite panik ;) menmen sedan fortsatte resan, och väl i örebro klev vi av, Jonnas pappa hämtade oss vid station sen åkte vi till Gustavsviks camping där hennes föräldrar var och så. Hon fick pengar sedan åkte vi alla till marieberg med tror dem åkte och badade. Så dem släppte av oss, och vi gick på marieberg. käkade på donken och sedan fikade vi där också. 
Var meningen att nån av hennes föräldrar skulle hämta oss och skjussa oss till tåget som gick från örebro vid halv 4 tiden men sedan fick hon ett sms att L var också där så då frågade vi om vi fick åka med dem hem och det fick vi, så vi åkte från Marieberg tillsammans med dem runt 17 tiden kanske? ut till campingen igen och hälsade på, och fikade sedan till Donken och käkade (3:dje gången jag var inne på donken den dagen ^^)
Sedan åkte vi hem så gick av vid jonna, var tvungen att kolla på hennes rum, riktigt snyggt var det, sedan kom pappa och hämtade mig! Riktigt rolig dag!
Köpte ett par leggings från bikbok och ett linne från ginatricot!
PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0