En solig onsdag

2009-09-23 @ 19:27:54
Hej!
denna soliga onsdag, för har faktiskt vart ganska fint väder idag, har man tillbringat i Lindesberg i något som kallas skola! Hela dagen har jag vart där det innebär att jag gick upp vid 6:00 i morse, tog bussen till Linde vid typ 7 tiden och sen var man i skolan runt kvart över 8.
Första lektionen börjar vid 20 i 9, och skulle vara i Å-huset så går ner dit som ligger på andra sidan ån, sätter mig i klassrummet, där det inte är mycket folk, läraren kommer och vi får information om att vi ska börja med ett inlämmningsarbete som ska in vecka 48, så ganska länge kvar. Sen delade hon ut proven, och gick bra hoppas jag svarade på alla frågor iallafall, lektionen vi hade var förresten olycksfallsvård. Dagen fortsatte, jag och nilla satte oss i bibblan och skrev våran projektplan, sedan kom emelie när vi typ var klara så vi gjorde klart den tillsammans, sen blev det ner på stan då nilla skulle äta på bellas. tillbaka till skolan och ha svenska skrev klart min skräckberättelse, som för övrigt inte alls är läskig, riktigt dålig ;) Men den får duga ^^

Efter den så var det dags för psykosocialt arbete (tror jag den heter, glömmer jämt bort) magda hade föreläsning sedan fick vi en uppgift men han typ inte börja med den, så blir att fortsätta nästa vecka. Sedan hjälpte jag och emelie tilla tt ställa upp stolarna :P
sedan sista hade vi projektarbete stina pratade lite, sedan handledartid. men lite irriterad på det just, det blir ju som hennes arbete? Drygt äre, får se hur detta kommer gå!
Orkar ej skriva mera, ska försöka komma in något inlägg senare, så kika in senare! :D Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Natalie

Svar: Ja, jag älskar den filmen! Ska nog önska mig den i julklapp :)

2009-09-23 @ 19:28:26
URL: http://nataliebaronowsky.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar:Det låter bra,söta du :D

Okej vad gör ni för skoj i skolan nu för tiden? :)

2009-09-23 @ 19:30:02
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Elsa

Fin blogg!! :)



Allt bra?

2009-09-23 @ 19:41:28
URL: http://elsal.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar:Usch då.. :(

Kram <3

2009-09-23 @ 21:17:00
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0