APU

2009-09-21 @ 10:46:26


Hejsan nu ska jag ringa till dagis, angående min APU där.
kommer bli kul, älskar att vara där, synd bara att man måste ringa, haha usch dont like to call. menmen
känner dem ju där så pass bra.
gått där som liten
och haft praktik där i 8:an, 9:an, 1:an, 2:an och nu 3:an ^^
haha
nej men ska borsta tänderna bara sedan ska jag ringa. Återkommer med mer info!
PUSS


UPPDATE;

nu har jag ringt, gick ju super!
dem hade satt upp mig på delfinen, så det var skönt ^^ där jag ville vara ju.
sa också att jag är bara där på tis, tors och fre.
så vecka 40 på tisdag börjar jag, JAG LÄNGTAR redan! klockan halv 9 börjar jag och går till 15! Dem tiderna är bäst, inte så tidigt på morgonen utan lagomt och sen inte så sent på dagen som också är bra, jag är nöjd!
Så nu kan det få bli vecka 40 ^^ men bara typ 1 vecka kvar :)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: cecilia

Sv. Tack detsamma! :)

2009-09-21 @ 11:06:43
URL: http://gabriellaj.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0