8 september - 09

2009-09-08 @ 18:25:42
Hejsan
vaknade med världens huvudvärk så valde att stanna hemma idag.
Så vad har man gjort idag då, jo sov till typ 12, seda åt jag frukost sen var jag duktig och gjorde lite läxor. Annars har jag inte gjort så mkt, har vart en väldigt lungn dag, skönt det. och nu har huvudvärken gått över så imorgon blir det skola! :)
Åhh jag vill ha helg, orkar inte vara i skolan, menmen onsdag imorgon. Snart helg, snart!
nu hade jag tänkt att fixa en liten ny header, lite höst inspirerad då det faktiskt snart är höst ju! :D Så vi får se hur den bli, vet inte när den läggs upp, eller jo denna vecka iallafall, men vill att den ska bli bra den hära. så det visar sig när det kommer upp! :D
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0