3 september - 2009

2009-09-03 @ 20:24:07

Tycker dagarna bara springer förbi, redan 3 september. Och redan en hel vecka som har gått. eller ja men fredag i morgon iallafall, denna vecka tycker jag har gått riktigt fort, men ja det klagar jag inte på, bara det att då kommer säkert helgen gå minst lika fort och det är ju det man inte vill..
Men det visar sig.

Idag då, började dagen med socialtbehandlings arbete startade med grupparbetet vi ska göra..
tog ut lite fakta sedans att vi och kollade på massa gammla arbeten vi hade sparat på datorn, haha underhållande.
Sen efter det var det lunch från typ 10:20-11:45 då jag och pernilla åkte med emelie ner till station där hon släppte av oss vi gick in på körskolan, där pernilla skulle göra tester och jag satt bredvid, sedan efter ett test så gick vi till Bella´s och åt jag tog en baugette och nilla tog en sallad, gott var det, och dem var sjukt trevliga. Hon gallade oss vännen hela tiden. Vad vill du ha vännen, varsågod vännen mm. Hihi lite kul :)
Efter det var vi till expert och sedan till Ica och sen väntade vi på emelie som hämtade oss på parkeringen sedan åkte vi till skolan och hade svenska, vi gjorde en reflektion på frankensteins monster sedan slutade vi, efter det var det historia med redovisning, haha gick inte så bra, läste i 120 så ja. Men men nu är det gjort ^^
Gissa om det är skönt med fredag imorgon!? det är det, bara inte helgen går så fort.

Åkte tillsammans med Nilla hem med 15:00 tåget, så gick av i kopparberg och väntade på mamma, pkte till lådan och handlade lite sedan hem och äta sen ut i skogen, för mamma ville kolla efter svamp och jag fotade ^^, Så lite bilder från skogen:
  
 


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0