2 september

2009-09-02 @ 18:59:50
Halloj!
sovmorgon till 12 idag, så åkte med 11-tåget.
Skönt att få sova länge, eller ja längre än man brukar när det är skola :P
annars idag, har haft lektion med magda hela dagen typ. först pedagogiskt ledarskap, då vi pratade om den dära uppgiften jag gjorde igår, sedan fick vi böcker, Efter det så hade vi psykosocialt arbete också med magda, då hon föreläste ca 1 timme sen fick vi ett papper med frågor, sjukt svåra haha ^^ Sedan sista hade vi projektarbete. Fick våra handledare och lite så. Det var min dag det, så åkte med 4 bussen hem och var hemma typ halv 6!! :O
men nu ska jag skriva loggbok, kommer in med dagens outfit senare :) Puss 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0