11 september

2009-09-11 @ 20:01:49

11 september!

Idag för 8 år sedan alltså 2001, var dagen då hela världen stannade.
dagen då allt förrändrades, terrorattack mot World trade center, tvillingtornen rasade.
Närmare 3000 oskyldiga människor dog den dagen, detta är verkligen hemskt! :/


Så fin låt, får tårar i ögonen!

Jag fattar verkligen inte hur blåst och helt dum i huvet man får vara, när man gör något sånt hära grymt!
Jag förstår verkligen inte, vad tänker man? jo man tänker inte mycket då!
och hur man kan leva med detta dem som gjorde, det men det klart dem borde ju också ha dött när dem flög in med planen, men varför sätta sig i ett plan eller ja kapa, sedan åka in i en skyskrapa och samtidigt riskera och förlora sitt eget liv!

Jag kommer alltid att minnas denna dag, och minnas dem oskyldiga som drabbades och dog, vi kommer minnas denna dag! <3
Och jag tycker det är helt sjukt att något sånt här faktiskt händer i vår värld, det skrämmer mig!


Och inte nog med det, två år senare 10 september 2003 får vi veta att Anna Lindh blivit knivskuren på NK i stockholm av en helt okänd man. Den 11 september, dagen efter avlider Anna pga sina skader då hon blivit så hårt knivskuren att hennes liv inte gick att rädda!
Idag minns vi Anna och vi sörjer henne! Precis som vi gör med World trade center-attacken!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0