Snart skola

2009-10-19 @ 10:29:55

Hejsan
jag gick upp vid typ 7:50, och gjorde i ordning mig skickade ett sms till min kompis och påminde henner om att vi skulle träffa våran handledare kl 10:00, men fick tillbaka att det var på onsdag, så ja jag tänkte men då åker jag ju såklart inte med tidiga tåget, men fick då lite senare att pernilla skulle åka med tåget, för att vi skulle träffa B, men då var det ju försent, så här sitter jag nu, och ska snart gå till tåget så blir att åka med 11-tåget men har ju inte haft bråttom iallafall då jag har haft typ 2 timmar på mig, då jag gick upp så tidigt. Så har kollat på tv och lite så, och han ju blogga innan jag gick ^^

Men nu ska jag fixa håret sedan gå mot station, där jag ska åka med tåget som går 10:57 så jag kommer till Linde 11:30 ungefär sen blir det nog att gå upp till körskolan där Pernilla sitter, sedan till skolan måste till magda också och lämna lappen om svininfluensasprutan ^^ sedan mellan 13:15-16:00 så blir ddet massage, tror vi skulle prata om triggepunkter, nu va det är ^^
men nej nu ska jag göra iordning mig och gå, ha det bra jag kommer hem runt 17:00 tiden idag så blir mera uppdate då. PUSS


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Natalia

va mys! :D nej ingenting , vi är lediga idag haha :D så vi ska nog ta det lungt hihi :D KRAM SÖTNOS!

2009-10-19 @ 11:24:23
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: rebecca

Låter som en rätt go dag ändå :D



svar: Nej det var nästan skönt att hon åkte :) hehe!

Jag sitter i kassan på Coop Forum! Ett helt okej jobb faktiskt, får en heeel del pengar :D haha!

2009-10-19 @ 13:30:42
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Natalia

HAH det gick inge vidare me att fixa :( men lite fixade jag :D

annars.. vi har inte gjort så mycket :D tagit det lungt bara hiih :DFixat lite i rummet och så. dudå sötnos? :D

HAHA vet du vad jag såg nu?! vi fyller år på samma dag :D och samma datum-- och samma år. HAHA :D

KRAM GULLUNGE!

2009-10-19 @ 19:33:46
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0