Måndag och en ny vecka!

2009-10-26 @ 18:48:30
Hejsan!
vecka 44 dena vecka och jag har Höstlov, mitt allra sista faktiskt!
men inte är jag ledig, nejnej. Jag jobbar på mammas´s jobb, härligt är det och pengar blir det.
Idag var det andra dagen, då vi jobbade några timmar igår.

Det jag gör är iallafall står vid två maskiner som står mittemot varandra sätter i en bit i ena stänger och trycker på en grön knapp. Över till andra, sätter i en bit, trycker på en pedal och sedan stänger sen grön knapp står och väntar, öppnar dörren håller i biten trycker igen på pedalen och tar ut den och lägger den på ett annat bord och över till den första öppnar tar en tång tar ut biten och lägger den på en annan plats och tar en ny, sen går jag mellan dem. haha låter mer avancerat än det är!
Eller så är jag tillsammans med mamma, och "tvättar" olika bitar och så, men det orkar inte jag berätta idag, så det blir en annan dag ^^

Pengar blir det iallfall, och det gillas!
Men ska sova om typ 2 timmar, eller ska gå och lägga mig vid 9, så det blir att kolla på färjan 20-21 sen sova.
helt slut ska ni veta ^^

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0