Hemma igen..

2009-10-19 @ 19:37:25
Halloj igen!
nu har jag då kommit hem, eller ja har var hemma sedan typ 17:00, han med tåget och allt imorse och som jag sa gick jag in till körskolan när jag kom sedan gick jag och pernilla till expert då hon skulle ha lite bilder, sedan upp till magda och lämmnade lappen men man skulle tydligen lämna båda, så ja får lämna in den på onsdag. Sen gick vi ner till Å-huset där våran massage är, så vid 13:15 började vi med den lektionen hade lite genomgång om triggerpunkter sedan vart det massage ca 45 var, ritkgit skönt!

Och nu vet jag va triggerpunkter här, och jäklar va ont det gör när man trycker på dem, plågsamt är nått det är. Malin (läraren) tryckte på mig och herregud va ont det gjorde, haha usch!


Men nej nu ska jag lägga upp dagens outfit, planering för denna vecka (som jag glömde igår) och sedan dagens kändis. Det är det jag vet nu.
PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: SOLINA

sv: inte så mycket, bara sitta vid datorn och ta det lungt själv? :)

2009-10-19 @ 22:15:06
URL: http://solinas.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0