Fredagsfinal 3 - tema "rock"

2009-10-24 @ 00:04:53



Kvällens modekoll:
Tove, hon har en snygg stil!


Kvällens modemiss:
Reza tyvärr enligt mig hade hon kvällens mode miss. Hon skulle nog ha skippat handskarna eller vad vet jag, jag tycker det iallafall!


Kvällens kommentar:
"Du är en galen pojke - Peter Jidhe"

Kvällens bästa låtval:
Tove, grymt bra låtval, bra framträdande och underbar röst, vad mer kan man säga?

Kvällens sämsta låtval:
Erika, hon hade kunnat valt en annan låt, hon går inte genom tv-rutan med denna låt tycker jag. Men absolut ingt fel på hennes röst för hon är grym på att sjunga, men var just låtvalet.

Kvällens roligaste:
Att Eddie visar mer av sig själv och kommer ut ur sitt "skal".

Kvällens tråkigaste:
Jag måste ta det, att Nicklas åkte ut. Riktigt tråkigt, han var värd några veckor till hade hellre sett att Reza åkte ut.

Kvällens hiss:
Att både Mariette och Calle spelade gitarr till sitt framträdande.

Kvällens diss:
Reza, inte hennes tema ikväll.

Kvällens bästa röst:
Får säga Erik på det, han var grym!

Den som fick lämna kvällens program:

NICKLAS
fick lämna kvällens idol, tyckte det var tråkigt hade velat sett mer av han, för han är fatkiskt bra. När han kom med så tänkte jag: "kommer bli som johan palm" men hade verkligen fel, tycker inte man kan jämföra han, för Nicklas är så mycket bättre, ritkgt bra. Så jätte tråkigt att han fick lämna. Men jag hoppas vi får se mer av han i framtiden, och det tror jag vi kommer få!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0