Fredagsfinal 1 - tema "klubb"

2009-10-09 @ 23:57:18

Kvällens modekoll:
Tove, tycker hennes kläder var riktigt snygga. Men ädå enkla och inte för mycket, nej hon var ritkigt fin ikväll. Och passade riktigt bra i det.



Kvällens modemiss:
Camilla, tyvärr alltså det var inte snyggt enligt mig, det kanske är mode men för mig var det ett nej, men hon var faktiskt väldigt bra idag, och var lugn och inte som alla andra uppträdande då hon gör om massa låtar så det får hon ett plus på.



Kvällens kommentar:
"Jag tror vi har fått en riktig babe, och det är ju bra - Andreas Carlsson"

Kvällens bästa låtval:
Reza med  tyckte jag gjorde ett väldigt bra låtval, hennes låt passade hennes röst, utstrålning och allt klickade, sedan blev det ju inte värre utan snarare bättre när hon gjorde sitt framträdande så jag tyckte hon fångade publiken, och körde lite moves!

Kvällens sämsta låtval:
Karolina med Just dance, tyckte inte den passade hennes röst alls, fast det sa hon ju faktiskt själv efteråt när hon pratade med Peter. Sen känndes det som hon tappade texten och sjöng konstigt, speciellt när hon nästan satt ner på scenen, tyckte det lät konstigt där, men inte bara där. om man inte kan sjunga en Lady Gaga låt ska man inte ta det, för gaga är grym! :D

Kvällens roligaste:
Att alla idolerna hade nya frisyrer och färger, och resultatet blev ju riktigt bra på alla tycker jag!

Kvällens tråkigaste:
Rabih´s framträdande det var faktiskt tråkigt han skulle ha rört på sig, som han gjorde i mitten av låten eller va det i slutet? haha kolla jag kommer inte äns ihåg.

Kvällens hiss:
Att Niclas var bättre än förväntat, han var ju faktiskt väldigt bra, hade inte trott det trodde han skulle vara som Johan Palm, men kan ju säga han var 1000 gånger bättre. Frlåt alla Johan-fans, men bara min åsikt.
Men det var en rolig överraskning, hoppas bara det håller i sig!

Kvällens diss:
Jag måste dissa Karolina´s kjol den var för mycket, och för kort!
Men dok en rolig ide, men nej för mycket var den.

Kvällens bästa röst:
Säger bara en sak TOVE, hon är grym!

Den som fick lämna kvällens program:
 
KAROLINA
fick lämna kvällens idol, helt enkelt hon valde fel låt till hennes röst och ett litet fel och man kan åka ut, och det var precis det som hände Karloina, ett låtval fel. Svenska folket är hårda, men det måste man vara för årets 11 finalister är så sjukt grymma!



Det var min lista denna vecka och för denna fredagsfinal, vad tyckte ni om första fredags finalen?
Skriv gärna och berätta i en kommentar alltid kul och veta vad andra tycker!
Nästa vecka är det Michael Jacksson-tema, det kommer bli grymt tror jag, längtar verkligen!

 


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: fijah:)

Kul att du srkiver upp din aåsikter om idol/idolerna:D

2009-10-10 @ 00:04:07
URL: http://feliciasoder.blogg.se/
Postat av: fijah:)

Jag tyckte nog precis som du trror jag, bra smak tjejen!:D<<33

2009-10-10 @ 10:04:56
URL: http://feliciasoder.blogg.se/
Postat av: torin

Jag missade idol igår eftersom jag var på fest men allt som du berättade i det här inlägget var ju jättebra så nu har jag också lite koll tack :) <3

2009-10-10 @ 10:17:10
URL: http://tulline.blogg.se/
Postat av: torin

Åååh M.J-tema, fan va kul seriöst! :D

2009-10-10 @ 10:17:22
URL: http://tulline.blogg.se/
Postat av: torin

Åååh M.J-tema, fan va kul seriöst! :D

2009-10-10 @ 10:17:22
URL: http://tulline.blogg.se/
Postat av: m'

i helgen ska jag spela cup o ta det lungt :D dudå? :)

2009-10-10 @ 10:52:34
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: ronak - PPPIGGELIN.BLOGG.SE '

Godmorgon! :)



sv: jag såg tyävrr inte de som gick vidare, kollade inte på det, missade. :( Vilka gick vidare? :) <333

2009-10-10 @ 11:41:55
URL: http://pppiggelin.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0