Torsdag och Fredag

2009-11-13 @ 20:03:12

Hejsan har inte skrivit på typ 2 dagar nu, haft fullt upp. Har nog aldrig haft en vecka med så mycket saker både i skolan och utanför skolan att göra, denna vecka har iallfall sett ut så här:

Måndag: Inte nått speciellt så men hade iallfall prov i massage.
Tisdag: BEL-festen mellan 14-ca 15.
Onsdag: Studiebesök på akuten + föreläsning om anabola steroider på eftermiddagen
Torsdag: Örebro hem till A. missa tåget så fick åka med 20:01 tåget hem (mer om det längre ner)
Fredag: Hade en lektion till 10:10 sedan örebro en sväng med P. (mer om det också längre ner)


Vi börjar med tordagen:

Var i skolan som vanligt på dagen och hade lite olika lektioner som Socialtbehandlingsarbete, svenska och sist historia. Sen var jag och P på körskolan ett tag innan vi åkte till Örebro med 15:15 bussen, så käkade vi baugette från 37:an där på bussen också och en varsin festis. Mums var det! Väl framme i Örebro så gick jag av vid resecentrum och P fortsatte upp på stan. Gick hem till A, kolla hans lägenhet och lite så. Trevlig var det, sedan missade jag tåget hem så fick åka med 20:01 tåget hem igen så var hemma vid en 21:00. Gick och la mig typ på en gång sjukt trött var jag!


Fredag (idag):
Hade en lektion på morgonen mellan 8:40-10:10, men vi fick sluta runt 9:50 så då små sprang vi till skåpet la in grejjerna där, och sedan skjussade E oss till staiton (tack så jätte mycket<3) och vi hann precis med 10:10 bussen mot örebro var i Örebro vid 11-tiden åkte upp till konserthuset och tog en buss till Marieberg efter mycket funderade kom P hur man läste busstidtabellerna ^^ men till Marieberg kom vi iallfall eller först Ikea, där vi var på skopunkten sen gå tillbaka till marieberg äta + h&m där sedan ut i kylan och vänta på bussen och sådan tur hade vi att den kom efter typ 5 minuter så då åkte vi tillbaka till stan dock missade vi tåget vi skulle med, så blev stan en snabbis också, sen tillbaka då ett senare tåg skulle gå och det hann vi med! :D
Så var hemma eller ja i kopparberg vid halv 4 så mamma hämtade mig och sen skjussade vi hem pernilla åkte och handlade och sedan hem igen för att äta. Och nu ska jag kolla på IDOL! Skriver mera senare då även dagens outfit kommer sedan lite reklam för en blogg mer om det senare! :D


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Emelie

Så lite så att jag skjutsade er till stationen :) Vad gör man inte för sina vänner? :)<3

2009-11-13 @ 22:17:17
URL: http://emeliiee1.bloggplatsen.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0