Torsdag, med historia prov!

2009-11-26 @ 21:25:32
Hejsan!
kan ju bara säga att historia provet var K-A-T-A-S-T-R-O-F herregud, nästan inte värt att nämnas alls, menmen!
Vi satt där vid bänken på stolarna (ett + är att vi har fått nya stolar, som är mjuka!) men iallfall jag var den första som fivck provet, och kollade på första frågan då skulle man skriva kort om personerna nedan, bland Hjalmar Branting, och verkligen SHIT, kunde inte äns första frågan, hur ska jag kunna komma ihåg 7 personer, och knappt det man tränat på eller hade ju läst om dem och så, men helt och hållet glömt bort vilka dem var vad dem gjorde och allt, men skrev iallfall mitt namn, och kikade nästa sida, var massa uttryck som man skulle beskriva, katastrofen, blev ju inte bara lite värre! Tänke jag kan ju inte lämna in provet helt tomt, vad sjutton ska jag göra. Men kollade provet lite mera, och kom in på VG-MVG delen och ja det behöver vi inte äns prata om. Men skrev iallfall på vissa, eller ja jag gissa på allt, inget jag känner sådär helt säker på att jag får rätt, skrev även på VG-MVG delen bara för att det såg bättre ut med lite text, satt kvar ett bra tag och var den näst sista att gå. Nu väntar vi på resultatet, som det kommer stå ett STORT IG på. Så när blir omprovet? Hoppas hon har hunnit rätta dem tills imorgon! men det återstår att se annars på tisdag.

Åkte iallfall med tåget 14:59 hem, och klev av i Kopparberg (eller ja det åker inte längre) och där kom mamma och hämtade mig. Sedan dess har jag pluggat lite på budgeten, sjukt svårt är det. Får fortsätta med det i helgen. Ska vara inne på måndagen tror jag.

Och vet ni hur mycket jag kanske längtar till söndag, då är det första advent!
nu och 4 söndagar frammåt kommer söndagar vara mysiga.
Men nu ska jag sova, så jag kanske kommer upp imorogn i tid, och hinner fixa någon rolig frisyr haha ^^ jag hoppas verkligen att det inte regnar imorogn, ska förresten kolla vädret, för att se om jag blir nå klokare. Så vi hörs imorgon, i helgen ska jag vara en flitig bloggare, inte blivit så mycket inlägg på senare dagar! Men blir ändirg på det i helgen. PUSS

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0