Tisdagen avklarad!

2009-11-17 @ 18:42:06
Hejsan
tog mig igenom denna dag, trots det imorse med försovning!
men vart lite irriterad på stinas lektion, informationen går inte långt fram, blir så trött ibland. En säger en sak (den lärare vi har i den kursen) sen kommer det en annan lärare och säger en helt annan sak, så vad ska man tro? Aja, tror det fixade sig tillslut, kanske?

Nu ska jag iallfall skriva mera på min folder, olycksfallsvården. Så skriver mera senare ikväll för nu blir det att plugga! Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: P-nilla

Hej, men varför köpte du en ny dator när den andra bara var två år gammal och vad ska du göra med den?

2009-11-17 @ 19:29:28

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0